Home

Recensies van lezers

.

Zielsmissie ----------

'Zielsmissie = Dharma = bijdragen aan het ware geluk, aan de zoektocht naar de ware bestemming van de ziel. Dank voor jouw zielsmissie, Mariane'.
Marcel Messing

Een boek dat echt iedereen moet lezen die een warm gevoelt krijgt bij het thema 'wie we echt ten diepste zijn'. Een mooi verhaal over zielsliefde, maar ook over het ontginnen van onze eigen goddelijke krachten. Mariane helpt haar lezers om een nieuwe wereld te creëren.
Iris Scheys, auteur ‘2084’

Wat heb ik uitgekeken naar het derde deel van deze trilogie. En ook dit boek was weer enorm prachtig geschreven. De liefde tussen twee zielen en de liefde tussen jezelf en de bron worden zo mooi beschreven. Een aanrader om in deze tijden te lezen omdat in dit boek ook woelige en moeilijke tijden werden beschreven maar dat hoop, vertrouwen en liefde je zullen bijstaan.
Roosje

Elk boek is telkens opnieuw een nieuwe belevenis, mooi geschreven , liefde staat centraal maar ook verbonden zijn. Hou je van boeken met mooie verhaallijn waar je maar niet kan stoppen met lezen dan is deze zeker een aanrader.
Wendy P.

Mijn zielsmissie uitgelezen! Top hoor! Zo mooi geschreven en zo juist. Bravo!
Ann S.

Prachtig geschreven, Mariane. Je mag er terecht fier op zijn!
Andries D.

Ik heb toch zo genoten van je boek Mooie, zachte energie zit er in. Ik las elke avond enkele blaadjes. Mooi om te voelen dat er mensen zijn die echt van elkaar houden. Of beter gezegd elkaar diep beminnen. Het mooiste wat er is op aarde. Daar geloof ik in.
Myriam M.

Zielsmissie . schitterend geschreven met een warm hart vol liefde en vertrouwen.
Suzy D.

Prachtig geschreven dank je!
Sonja S.

Ben dit heerlijke boek ook aan het lezen en wegleggen is geen optie. Je blijft lezen. Zo blij met dit boek!
Ilse O.

Een absolute aanrader!! Jij weet als geen ander hoe je een verhaal kan vertellen. Na het lezen van de eerste pagina's zat ik er al helemaal in. Nog een aantal hoofdstukken verder had ik het gevoel dat ik deel uit maakte van de familie. Inmiddels na uitlezen van het eerste boek voelt het als mijn eigen familie. Veel herkenning wat betreft de zielenliefde maar ook de Joodse gebruiken/wetten en feestdagen. En zelfs Hoffy's in Antwerpen waar ik heerlijk koosjer heb gegeten. (Ook een aanrader). Over deel 3 heb ik veel langer gedaan. Zo nieuwsgierig als ik was naar het laatste deel, zag ik er ook tegenop om het boek uit te hebben en afscheid te moeten nemen van de personages die inmiddels als mijn eigen familie voelen. En ik hoop van harte dat er nog een deel 4 komt... Deze prachtige boeken zijn een must read voor iedereen die op een of andere manier in aanraking zijn gekomen met de zielenliefde. Tip: bestel de 3 delen in 1keer want je kan niet anders dan de boeken in 1 adem uitlezen. Ilse

Een heel mooi verhaal waar ikzelf zo veel in herken. Drie parels  die wachten op nummer 4. iiiiiiii Cientje

Mariantje, je boeken zijn uit, het laatste deel heb ik in 1 ruk uitgelezen.. Een deel zakdoeken moeten gebruiken bij het lezen van je prachtige boeken. Mens wat schrijf jij schoon en wat een boeiend item.. Een hele grote proficiat en doe zo verder zou ik zeggen. Veel geleerd over het joods zijn, en veel vragen dat ik je wil stellen als we elkaar eens terugzien.. ------------------------------------------Suzanne L.